Belgium Get together

bankadon

Forum Sponsor
De idee om eens met de Belgen samen te komen die in Surin en Buriram wonen kwam enkele dagen geleden ter sprake.
Iemand moet de kar trekken:
Zaterdag 7 januari 2012 rond 15 uur in Time Out? Breng de partners mee. Die zullen zich zeker amuseren op onze wekelijkse Karaoke-avond. Ik zorg voor enkele farang en Thai snacks tussendoor.
Time Out ligt evenver van Buriram als Surin.
Als de Belgen die dit lezen het doorgeven aan diegenen die niet op dit forum zitten dan lukt het wel.
Een andere manier om er meer te bereiken: Mail de e-mail adressen van Belgen die je kent hier naar mij door en ik stuur ze allemaal een mailtje.
Mijn email: bankadon@gmail.com
Groeten: Ludo en Yai
 
Ik probeer aanwezig te zijn Ludo. Ik heb dit event ook op een Belgisch forum kenbaar gemaakt
(I try to be there ludo, I published this event also on a Belgian forum)
 
Op welk forum Benny ? en wanneer gaan we nog eens ene drinken in Antwerpen voor jullie naar Thailand vertrekken.
Gr. Jom & John

Thailandforum.be. Ik vertrek morgen John, we zijn echt heel druk geweest de laatste dagen met van alles en nog wat dat het er is bij ingeschoten om met jullie af te spreken. Ik maak dit graag goed zodra we terug zijn en voor jullie vertrekken. Ik hoop dat je me het niet kwalijk neemt.

Groeten,

Benny & Duean.
 
Nog maar 2 reacties tot nu toe. Geen Belgen in de buurt op dit moment of geen interesse?
Spreid het nieuws rond aan al de Belgen die je kent in Buriram/Surin.
Groeten en Prettige feestdagen!
Ludo en Yai.
 
Back
Top